helgen

Hello igen!
nu blir de lite mer info om min helg.
 i fredas åkte jag hem och mötes då av jana o jerry vi satt ute på deras veranda och små pratade och tiden gick  killarna kom och började bygga upp grunden ¨på altanen som skulle byggas. sedan ringde magnus och va på väg hit från gbg.
så visp så stod han här .. och inte hann jag sova något. så vi satt ute  och pratade beställde pizza och sedan gjorde vi oss i årdning och jimmy körde in mig och magnus till sov festen.. träffade en tjejkompis till magnus emeli. så vi tog en cider på stället innan vi gick vidare.

va inge vidare med på sov denna gång så vi drog vidare men hittade inge bra ställe så vart en nattis på fallafelkungen på sveavägen. sedan en tripp hem så hämtade jimmy oss.. tack så mkt älskling..

lördag.

bygg bygg mera bygg o en massa öl... så såg dagen ut. sen drog vi i väg till slagsta marina och åt en rejäl midda..
mums säger ja bara och massa mys o åka båt o digga skönt musik.. o se solen glittra mot vattne.. sommar känslor säger jag bara!

sedan vart de en varm bastu med grabbarna  en härligt kväll..

i går så vart altanen klart lägger upp bild på nästa inlägg..
 hel skön helg..  o nu jobbar man bara till torsdag sen är de till o vila o bara njuta :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0