9 dar kvar

Nu är de tisdag! o tiden springer i väg i fredas så åkte vi hem till morsan o farsan å såg idol finalen mkt mysigt o trevligt med god mat. i lördas åkte jag till västerås för o gå på föreläsning i Bombardier Arena tror ja den hette. Inte så stor arena men dagen gick fort. va inte hemma förens runt halv 8. Jimmy hade då varit med håkan o carro hela dagen o lekt med doggisarna. Men carro va så snäll o hämtade upp oss här hemma. så vi åkte dit förkröka lite sedan åkte vi ja jimmy håkan pier o micke in till stan. Vi gick in på harrys o hade väldigt trevligt. sen plingade de i min mobil så ja stack ner till sveavägen o träffa tommy o hans kompisar för o se lucia tåget som skulle åka på sveavägen. Men va inte så mkt att se. på vägen dig så brann de i 3 papperskorgar. Och massa poliser åkte förbi utan att göra nåt. Jag ringde 11414 men orka sitta i kö 10 min. Då hinner de ju slockna. men men sedan begav jag mig tebax till harrys han va där en stund. Sedan va tydligen H för full ;) så vi tog en bulle till patricia men där kom vi ju inte in eftersom de är 23 o vi va 3 st som inte hade uppnåt den åldern än så vi fick umgås uta på gatan i ställe :P hade en mkt trevlig kväll/natt vi kom inte i säng förens vid 5 tiden. i söndas bakade vi pepparkakor lussebullar o knäk så n finns de mkt gott här hemma.=) håkan o carro kom över med doggisarna så vi umgicks o spelade wii. i går måndag så jobbade ja o de gick bra. Men va så trött att ja gick o la mig redan 21:15 i dag så är de för mkt snö ute enligt mig. blåser o snöar stup i ett. BLÄ! obehaglit o köra då fick sitta i kö hem rullade väl i 40-50km men men nu är ja hemma o ska snart begemig till håkan o carro för vi är bjudna på mat. ska bli en mysig kväll. som tur är e jag ledig i morron så ja kan sova lite så ja inte bli sjuk känner nu att de kanske är på gång så lika bra o sova. är laddad till max in för fredag så jag ska TATUERA MIG =) lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0