sjukling

Hello!
 jag stannade hemma från jobbet i onsdas för jag inte mådde bra, o mår fortfarande dåligt i dag, så åkte upp till husläkar i vällingby o fick sitta 35 min innan ja fick anmäla mig. sedan 1½ timme för o komma in. o väl inne hos läkarn så hade jag öroninflamation o se något annat men förstod inte förkortningen. SÅ nu är jag sjukskriven tills på söndag, sedan är jag även ledig 2 dar den 23-24¨.... är dunderförkyld o helt lut i kroppen.. men ha fått antibiotika nu så hoppas de blir bra


i helgen..

i fredas fyllde min kära mor 49 år, så vi fikade med henne, sen kom jimmy o hämtade mig på freda kvällen så vi han mysa lite med varandra. i lördas morse åkte vi o hämtade min bror o raka vägen ut till huset. Så nu är inprincip allt klar i huset. Nu är de bara skura golven o torka ut garderoberna sen är de dags o flytta in ..mamma o jag ska ut på onsdag o försöka skrubba o fixa med de sista om jag orkar...

sedan kom släkten i lördas kväll o skulle fira mamma, jag vart även taxi åt jorri o brorsan som skulle ut på vardera håll.


nu är de måndag o jag har sovit sovit sovit sen jag kom hem från vby. o så fick jag ett ryck o packade ner alla kläder som låg i garderoberna så just nu är de 8 flyttkartonger med kläder. sen kommer ju allt som ligger i tvätten där nere o lite till.. men ba packa packa pack så mkt man kan..


jag har nog inte förstått att verkligen ska flytta här i från kälvesta där jag har bott sen jag var 2 år. HELT JÄVLA SJUKT!!!
men de kommer bli så bra!

kanske blir en sväng till ikea  i kväll o handla in gardnistänger o lite smått.. beror på hyur ja känner mig..

ne nu blir de duschen... hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0