snabb info

nu har förkylningen släppt. är bara en irriterad hosta kvar som kommer då och då.. för de mesta när ja ska sova..:(

i dag ha ja packat mina handväskor vart en del. sedan diskat upp lite småsaker som ska me ut.
nu är de bara 2 dar kvar innan ja lämnar kälvesta. helt sjukt


saknar jimmy jätte mkt, inte sets sen i söndas.. men om ja håller tummarna riktigt hårt så kanske han kommer förbi i kväll och hämtar mig, så är jag med honom i morron så de går lättare och börja packa de sista på freda kvällen!


blir lunchning med malle kl 13 i dag så ska snart be ge mig till badrummet o försöka göra mig fin, sedan blir de ikea måste titta lite på saker samt försöka hinna köpa en boxer så man kan se på tv där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0