tack för i da malle palle



dagen spenderades med malle. vi åt lunch på ikea jag köpte underlägg och bestiklåda.. bra o ha saker
sedan fixade jag en boxer så vi kan se på tv.. mkt bra! dom garvade rätt bra när dom hörde vart man skulle bo
stjärtnäs ... garvade du nu?? eheh i så fall de bjuder ja på!
 sedan vart de massa skit snack som vanligt.. mkt trevligt!!

jimmy ringde o han va på väg till gävle sen skulle han komma och hämta mig så får se när de blir!
 så i morgon kommer jag följa med honom i bilen ..."kanske sover en del.. ha lätt o somna ¨på vägen"
så hans plan var o hämta mig i kväll åka till firman hämta burkarna så vi kan åka direkt i morgon.
så de blir avresa kl 5 i morgon bitti mot gävle sedan till arlanda och en sväng tebax till gävle sedan hem och packa de sista... så i morgon kommer de va en tung dag... men de ska bli mysigt och få träffa älsklingen i kväll =) saknar honom sååå mkt!




nu blir de köttbullar o stuvademakisar till midda... MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0