Gott o Blandat

Hej Hej!
i dag så mötte jag bulle o dummle inne i stan. Vi gick till donken för de kurrade i Emmas mage.
Så vi satt där i säkert 1 ½ timme o pratade om killar o sex hehe de vi brukar prata om.. Glad för deras skull att dom är glada och mår bra. Har saknat er <3

Nu är jag hemma i kälvesta o ligger i min säng, man saknar den fast man sover skönt hemma hos Jimmy, speciellt att ha honom nära o känna hans värme... Mysigt säger jag bara...

Vart ingen utgång i kväll, så ja ska sno morsans bil hem till Jimmy o Emilia som ska sova där, så blir barnvaktskväll med mys o massa bus.

Har hittat en nice soffa som vi är sugna på nu... så bara hålla tummarna att de går bra. Blocket är en bra sida.


Hängde en snygg kappa på dörren när ja skulle gå in i mitt rum då har mamma varit snäll o köpt mig en ny kappa.. Kommer bild så småning om..


vad händer i helgen hos er?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade saknat dig massa med! Synd att jag var så trött bara....

2009-01-16 @ 16:48:06
URL: http://gaffeln89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0