veckans planer

Nu är helgen över. vilket är synd tiden räcker inte till.
helgen har bestått av ja du i fredas fick ajg åka och hämta jimmy för hans lastbil hade gått sönder så fick stå på bron o vänta på bergning. sedan till tumba o hämta  bilen. vi åkt till slagsta marina och åt ute på restaurang för första gången bara han och jag vilket var mysigt.

i lördas åkte vi ut till bro o träffade nichlas o madde. tog med mig mina bullar ja bakade i fredas. mumsigt. trevlig dag. sedan begav vi oss till mamma o pappa o grillade god midda..

i dag sönda så har vi fikat med jimmys mamma o roger sen hämtade ja nichlas o madde i centrum vi handlade så stekte vi hamburgare o gjorde egna . Dom åkte för en stundsen o nu sitter ja o jimmy o tittar på film o myser..

pappa har semester nu så jag har fått lånas mammas automat bil den här veckan. så snällt av henne ..

veckans planer!
 ska försöka boka tid om de finns med att fixa naglarna. men vi får se.

Månda
tisda- sandra ska komma hit på midda i veckan vilken dag vet jag ej..
onsda
torsda
freda- stoffe o daniella kommer över helgen.
lörda
sönda dom åker hem.


lär inte va så mkt jobb i veckan heller.. så blir nog korta dagar.. men de blir nog finemang..v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0