10 mars.. grattis farsan!

Heeeje!
de var inte i går direkt, tiden har bara rusat i väg o flytten har gått klas bra. Trivs som fisken i vattnet.. de ända dom är lite smått irriterande just nu är häst j*veln som står ute i hagen bakom huset o gnäggar hela tiden för den känner sig ensam då hans partnet flör i väg..

men de mästa är på sin plats blev klar med sovrummet i går då jag hämtade en till garderob så ja skulle få plats med alla mina kläder.. blev fint fint.. sover sjukt bra. o har lizzie vid min sida av sängen så de känns tryggt..
 så de som är kvar o göra är och köpa lister till vardagsrumme så man kan få in allt från de lilla rummet in till vitrinskåpet.. jag måste ,lägga upp bilder så ni förstår bätttre nu.. o mkt roligare o se de när de väl är möblerat.

i dag fyller pappa 58 år... tiden går fort.. pratade även med min ena storebro i dag på lunchrasten va härligt och snacka av sig lite o bli uppdaterad. så nu vart fick ja bjuda hem dom..


ojoj vet itne vad ja ska skriva .. va o badade i sydpolen i lördas o sedan åkte vi och storhandla på city gross.
och såg en person jag inte sett på ett bra tag. o de vände sig i hela magen.. och de är rätt skumt att man kan må så dåligt när man har mått sååå bra med den personen..

men jag är världen lyckligaste nu o kan inte ha det bättre... älskar jimmy<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Hahaha!Hästjävlen står och gnäggar =)

Ja ni kommer få det bra där ute i ekerö.

Supermysigt plejs och vardagsrummet är en dröm. Där kommer det spenderas fler kvällar. Hoppas du och Jimmy mår bra. Jag och Jocke har det superbra. Känns äckligt bra faktiskt. Men man växer ju tillsammans i ett förhållande. Det är så skönt för man kan verkligen vara heeeltsig själv med han. När han svarar i telefon så svarar han ibland " bulle", vilket är lite komiskt eftersom att jag blir kallad det rätt så ofta;)

Nej men det känns så bra det här. Nu är det bara att hitta ett jobb så man tar sig ifrån den här byhålan. Kram på er!

2009-03-11 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0