helgen

hello, tiden rinner som vanligt fort i väg.
veckans planer vart en hel del enligt planerna.
 i torsdags var  ja o mamma o massa andra på joe labero vilket var hur bra o trevligt som helst. kom dock inte i säng förens halv 1 o upp kl 5 på fredagen. så på morgonen var man rätt död men jag han hemm och sova 2 ½ timme innan vi skulle i väg på teater, var på bitter fitta kaon bra teater.. jag är i allafall ingen bitter fitta än =)..

sedan i går vart de i väg till värmdö där killarna köpte kläder, sedan till nacka forum och då vart de en ny väckar klocka skor o en klänning o en blus jag fick av älsklingen. tuuussseeen tack!
o sedan hem o direkt  sätta sig i bilen igen för att åka till tumba för ett par ville titta på chevan o visp så nu är chevan såld.
så nu är de dags o leta bil... har du någon kombi disel??? tell me i så fall..

sedan hem igen o fixa oss för sedan var de dags för sov fest "stor och vacker!...
de var en trevlig kväll.. somnade i bilen på vägen hem så de var bara att lägga sig direkt när man kom hem. men killarna satt uppe ett tag..


och i dag söndag!
så vart de frukost storhandling på city gross hem , då kom mamma med ett skåp o nya sofföverdraget så nu är soffan beisch "vet ej stavninG" så fins sååå..
så fikade vi o drog till en som sålde golvlister  som va laserade å målade.. så nu blir de snart lister här i vardagsrummet.. kanske till nästa helg så vi får upp dom?

nu ärö de bara en bäddsoffa som saknas  i möbel väg..




min kärlek
här är jag och jimmy.. här är min nya klänning..

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin klänning! Och fint innehåll i klänningen också. Och ni är så fina på bilden! =)

2009-03-29 @ 20:45:34
URL: http://gaffeln89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0