hjälp..

tisdag kvällen har kommit de är nu mörkt ute och klockan är 8a o linda rosing börjar.. så ett glas pepsi får njutas.

vill inte klaga men har haft mens över 2 månader o hade uppehåll i 2 dar och trode de var över men icke sa nicke. nu är de i gång igen. Har tappas lusten totalt.. funderar starkt på och sluta med mina p.piller.. men då vet vi ju vad som kan hända!?!?! bebis..??????

men min kropp är följande
ont i huvudet
ont i halsen för tillfället
kroppen värker
lätt irriterad
känslosam.. gråter o deppar i hop för minsta lilla..


känner mig bara less o trött.. va fan ska ja göra.. ha ni några tips?

Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns ju något som heter kopparspiral. En jätteliten T-formad grej som man får uppstoppad. Den ger inga hormoner så man slipper de här upp och nergången. Jag tror att den typ gör något så att ägget inte kan fasta på livmoderväggen.



Du kanske har gjort det men det finns massor med hemsidor o grejer där man kan läsa om det :)

2009-04-05 @ 03:54:38
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0