mycke men lite

Hello tiden bara springer i väg.
Helgen har gått lika fort som vanligt tyvärr.
i fredas åkte jag och hämtade helen i tyresö sen va vi hemma o tittade tv o åt god midda.
 i går åkte jag till mormor o morfar o lämnade en blomma för tack för hjälpen. sedan hem en sväng o han prata lite med mamma innan emma pemma kom =_) vart fika sen drog vi till kista o ja köpte mig en topp .. finns massa toppar ja ville ha men då ska tuttjävlarna va i vägen.. tack för i går emma =)

sen senare på kvällen 20:45 närmare bestämt vart de bio med helen o jimmy på heron.. mkt trevlig kväll.
i dag fick ja sova lääännge så skkönt.. körde hem helen så hon va hemma runt 2. sedan plockade vi o donade lite här hemma.. då frådet går att gå in i utan att snubbla på alla kartonger. och gröna rummet går att gå in i bara 5 kartonger kvar.. men de som är i dem är sånt som ska upp i hyllan.. men som sagt måste fixa lister först

 nu ska vi snart se på beck om 2 timmar o mysa lite..
jimmy är svullen i halsen o kan knapt svälja o jag har fåt slemhosta inte spec trevligt.. men man överlever




veckans planer vad jag vet!
sen när man fått lön köpa listert

måndag-. börja jobba igen
tisdag
onsdag. får lön o betala räkningarna.. här eller på torsdag kommer magnus "bamse" jimmys kompis som ska sova här för han ska på sov fest på lörda..
torsdag hämta pappa på morgonen inebär att ja måste åka 04:45 sover hos mamma o pappa eftersom ja måste köra pappa på fredag också.
fredag- jobb sedan teater på kvällen kl 6 bitter fittan på stadsteatern
lördag... sova? bulle kommer hit?
söndag.. fixa i klädkammarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0