bågar kubb midda

Nu är de redan söndag, helgen bara springer i väg.
 i fredas hämtade mamma och jag mina 2 par glasögon jag fick i pressent.. tack så mkt =) kommer bilder längre ner..
 i går var det lördag jag och jimmy städade klart här hemma och förberedde för kvällen vart en små stor handling på willys i bromma.. så jävla skönt och handla där inte en käft.. så kl 4 stog hela familjen på dörren. fixade i årging grillen o middas o mums så gott de vart. Vi fick äta ute i solen sedan spelade vi kubb innan regnet började ösa ner. vart tårta och sprit i fulla muggar dom lämnade oss kl 23 tack för en mkt trevlig kväll..

i dag så har vi dukat och städat en gång till för i dag kl 4 så kommer hela tjocka släkten blir runt 16-18 pers här hemma o de blir trångt men tur att solen skiner än så länge så hoppas vi kan sitta ute.

 Här är ett par.. bjuder på dom snygga bilderna men titta inte på mig utan på bågarna
här är dom andra ..


Kommentarer
Postat av: Emma

skitsnygga bågar=)

2009-05-30 @ 11:49:04
URL: http://gaffeln89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0