dagen

Hello
 fyller som sagt år i dag.. känndes lite konstigt och vakna upp utan mamma o pappa som alltid står vid sängkanten och sjunger ja må hon leva . Men fick en mysig morgon i allafall med massa pussar =)
 i dag jobbade jag och stack vid halv 12 för jag skulle på en intervjuv i solna hos premo! köra bud på nätterna.
viseligen är de ett sommarjobb med 110,36 kr i timmen sen en viss ob på de. Så om jag får de så kan jag ju jobba juli-sep så chansen finns ju... men vi får se vart de leder till,  tänkte sätta mig och söka lite jobb nu och njuta av en god cider som jag köpt helt själv hehe..

ska bli fika med tårta inne hos jana och roger, jana skulle baka en tårta i dag så himmla snällt. Bra svärmor =)
 hoppas ni får en bra dag  så höres vi..- kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0