smått o gott

Halloj!
nu är de fredag och vad är helgens plan? jo de blir myskväll med grabbarna.. sedan bär de av till Uppsala i morgon med nichlas vi ska åka dit och titta lite vem vet kanske hittar något snyggt! köpte för evrigt 1 par nya sommarbyxor på hm i veckan. mkt fina..
 oj da kom bort mig. sedan på kvällen ska eventuellt lollo komma hit så blir de tv hela kvällen måste ju se om vi vinner eller kommer sist! men hoppas vi kommer bra till,  och på sönda blir de bakluckeloppis med mamma.. så helgen är fullbokad med andra ord!
vad ska ni göra i helgen??


i veckan som har gått så har jag hunnit med lite saker, va på synundersökning i m¨åndas för att jag har beställt 2 nya brillor som ska komma inom 10-14 dar.. får de som födelsedagspresent av mina päron tusen tack ..
 vart lite handlande nya stolar till nya trappan, samt nya byxor,. 
har jobbat över en kväll nu  i snart 1 månad s de blir lite extra kling i kassan när lönen kommer.. hihhi

ne vad ska man säga! hmm..

kommer antagligen bilder från helgen sedan, ha de så bra så l'änge nu väntar tvätten på mig..  bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0