Uppsala,Norge,Nichlas,Madde,Mamma ,Loppis

Hello
precis kommit hem från en sen kvälls tur .. ska gå o lägga mig men tänkte bara berätta snabbt vad som har hänt i helgen!

i fredas hände inte så mkt tog de lugnt och bara njöt.
i går så åkte jag till nichlas och hämtade honom o drog till uppsala och tittade lite köpte ett linne o en klänning mkt nice
sedan åkte vi hem o grillade fläskfile med våran nyinköpta grill. massa mys ,
sedan vart de att heja på sverige men de gick ju inte spec bra direkt men glad att norge vann dom va bra..

sen i dag va ha hänt!?!?!?
mamma kom ut så kl 12 va vi på loppis köpte nya krukor till köket mkt fina passar bra med dom nya gardingerna.
vart att färga mammas hår o lite slingor i mitt, noppa ögonbryn o fikade..
så åkte mamma hem och jag och nichlas satt ute o diggade musik o snacka skit sen åkte vi o hämta madde som hade kommit med bussen nere vid vägen så satt vi ute en än gång o snacka skit o åt en glass.. mums mums!
sen släpte vi av dom i sumpan så drog jag och jimmy till magnus i dandery så vi fick våra grejer.. och nu är vi hemma och kl slår tio strax.. så nu är de bara att krypa ner i säng!!


tack för i helgen..
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0