dåligt väder

halloj!
de har hänt rätt mkt de senaste tiden.
Har vunnit en modelltävling så finns ju med i en modelagentur så nu får vi se hur de blir med modelljobb i framtiden.

Har haft besök från gbg magnus o didte jag o jimmy blev nerbjudna ner till gbg o de är väl dags o boka en helg nu inann jul kanske!..

i helgen va jag lollo linnea o jimmy o bowla i årsta dom hade29 banor snacka storbowlinghall.
jimmy vann med 4 poäng över mig kändes lite surt.. men men.. trevligt va de!

i går va de måndag jag städade hemma o sedan åkte jag in till stan o träffade nichlas vi skulle gå på bio kl 6 men när vi väl kom fram så gick den 21:10. så vi gick runt o tittade i butiker båda fastnade för en mobil vi båda vill ha kostar runt 3950 kr så de är bara spara nu när man är arbetslös..

har i försig fått några extra timmar i grimstaskolan de är roligt att jobba med barn dom är så ärliga o har fantasin som man sj inte har kvar längre tyvärr..

nu blir de ellen på tv sedan ner till min mormo o morfar

planering framöver
onsdag. jobba?
fredag jobba 12:30-17
söndag till Alice som fyller år

nästa vecka
onsdag- intervjuv i solna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0