tisdag

i dag är de tisdag kl är en min över tio, tidigt att va uppe redan nu. Men jag ska åka kl 11 mot vällingby,
ska tillbax till skolan igen, har inte varit i en skola sen jag slutade för 1 ½ år sen. Men jag ska inte plugga jag ska vara fritidsledare med 6-7 åringar. Känns jätte roligt även om jag bara får vara där i 3 dar. Men de ger mig meriter och chans att få mer extra timmar. CV blir längre o längree.

i går va jag och nichlas på bio i kista och såg fame. han tyckte den va bra jag tyckte den va så där. men men
sedan va ja på möte så kom inte hem förens runt 22 så va rätt seg i går när ja kom hem.

Men nu ska jag klä på mig o göra mig i ordning..
vad händer för er?

Kommentarer
Postat av: suss

Hej änså länge vet jag inte vad som händer då. händer det nåt roligt?

2009-10-21 @ 18:13:16
URL: http://muffzi.blogg.se/
Postat av: suss

vi tänkte gå på street car show i broma alvik häng på ditt då 120kr p/p kram

2009-10-23 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0