träning

hemm från småland jätte fin begravning. Men ofatbart att hon är borta..

i går kom jag hem o då gick jag jimmy helen och robbin på bio äntligen midsommar helt okej film men inget jag skulle rekomendera folk att se.

har vaknat upp nu och damsugit o tvättat lite. ska hoppa in i duschen för sedan åka till mamma o pappa o titta på en grej dom spelat in till mig. sedan kl 17 ska jag på core och bodey pump med lollo linea o jessica. ska bli spännande får se om jag gillar stället o köper mit ett träningskort 299 i månaden blir runt 3500 på ett år.
så ska fundera kan va skönt sen när man blir arbetslös o komma i gång o träna lite.. för de finns mkt som ska bort på denna kropp

jobbar ti-sö denna vecka blir tufft men de går nog.. som tur e så jobbar jimmy denna helgen som kommer också.
bra tajmat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0