bio, inspelning

hello
måste väl skriva lite som de är igen.
jobbade ju på stockholms butikskött i 3 dar och kände i helgen att de inte va rätt så åkte dig i går och sa som de va och dom förstod mig vilket som var bra!

sedan åkte jag in till stan o va på bio med nichlas och såg sommaren med göran
mkt rolig svensk film.

sen nu i dag är de tisdag ska snart bege mig in till stan ska träffa malle vi ska på en tv inspelning i dag igen
o se på singing bee med hanna hedlund de ska bli skoj.. o i MORGON
så ska jag till sånga säby och jobba 8:30 till 1500 ska jobba extra några timmar i sep och oktober. så de känns kul. och extra arbete kan ju oftast leda till något annat så vi får se i morgon hur de utvisar sig.


jag och nichlas innan bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0