ont

nu är de redan måndag igen och kroppen är helt slut. Ont över allt speciellt i armarnna,svanken och i nacken.'
dåliga arbetsställningar gör väl att de blir jobbigt för kroppen. Men även halsen har börjat göra ont o känner mig tjock o slemmig.. fy inge roligt vill lixsom inte va sjuk nu när man har ett jobb i allafall ii 3 veckor till.

va på en intervjuv i fredas hos uniflex lät låvande men får se. jag vill plugga o bli något men vet inte exakt vad jag ska plugga då blir de lite svårt för sammtidigt har jag inte lust att sitta i skolbänken i 5-10 år till..

något förslag på vad man kan plugga till??

helgen va mkt trevlig i lördas kom sussi pier anna o sandra ut vi grillade o snacka de skit o spelade en massa poker mkt trevligt.
sen i går så åkte mamma o ja o stöd på loppis här ute på ekerö sålde för över 1300 tillsammans  mkt nöjd
ska försöka rensa lite till för vi ska stå en gång till hade vi tänkt o försöka bli av med lite till i allafall...


vill sova sova 
får se hur kroppen känner sig imorgon bitti..





Kommentarer
Postat av: sussie

Tja allt väl? kram

2009-09-25 @ 09:46:21
URL: http://muffzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0