smått o gott

halloj
han va arbetslös i 2 dar innan ja fick provanställning. Har jobbat nu i 3 dar på stockholms butiks kött inne i slakthus området. vi är 3 tjejer som jobbar resten är killar så mkt snack vilket är roligt.
 i går efter jobbet så åkte jag in till stan o möte malle o prallan vi åkte vidare till filmhuset o va på en inspelning med tina cookalong. mkt trevligt o snabbt gick de såg mkt gott ut..

i dag lördag har jag sovit sedan åkte ja hem till mamma o pappa p hämtade upp mamma sen begav vi oss till täby gallop på loppis snacka om mkt grejer man kunde fynda..
jag köpte nya vinglas  6 st för 25 kr o sedan en glas skål för 5 kr mkt bra.. sådant som behövs..

nu i kväll vet jag inte vad som händer lär väl bli att hyra en film och bara va.. man blir helt slut av att börja jobba runt 5 halv 6 på morronen  då man måste gå upp kl 4..

men men glad att man får pengar i allafall,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0