Fixa o dona!

Är hemma i dag och i morgon ska jobba on-fre sedan den 8 feb kommer jag att få jobba runt 40-45% vilket känns skönt..

I dag har jag än så länge tvättat 3 maskiner. Bäddat rent och rensat min garderob och byrån med underkläder
så de har åkt bort en hel del. har en tom låda över =) helt otroligt men snart är de väl samma o årdning där igen ihhi
men en hel flyttkarton med massa kläder åker in i frådet som sedan ska plockas fram nä de är sommar igen.
onödigt att ha de där o stöka runt =)
kommer bild bevis längre ner!



i helgen va ja hos mamma o pappa fre-sö
mkt snabb helg som gick förbi
va i allafall på fest i lördas med nichlas i spånga jag hade mkt skoj.. vi la oss väl inte fören halv 4 vi snackade mkt skit också som vanligt hiih..

i går kom ja hem och rusade in i sovrummet för där låg min älskling, men de luktade inte mumma i rummet kan jag säga svett,o sprit hehe men de är väl så de ska va efter en helg på sjön .? eller vad säger du älskling?
sedan vart de av en sväng till orminge och försökte fixa en bil men gick inte så på lördag ska vi tillbringa hela dan nere på lotus.. kan vi fixa min lilla bil också så den är lite bättre sen nrä den ska säljas..

asja nu orkar ja inte skriva mer just nu, ska åka till citty gross sen o panta burkar och handla lite käk
i dag blir de falukorv i ugn mums!!


ska försöka ladda upp bilder men gick segt kanske kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0