hello hello bye bye bye

Måste bara skriva de ja känner just nu
borta borta borta.. men varför lägga tid på o titta på vad jag gör?
förstår inte de. Men nu är allt borta för alltid. Vill inte ha nå mer o göra eller se eller höra.. nr,mail bilder m.m BORTA!!!!!
säger bara BLÄ BLÄ BLÄ!!!!



HEJ!
nu kan vi börja!
jimmy är på kryssningen med firman åkte i dag kommer hem söndag morgon.
Jag är hos mamma o pappa över helgen då, har varit ute på promenad med mattias och lizzie har får leka med bowser. Ligger nu i soffan och slöar är sjukt jävla trött.

i morron kanske de blir utgång på kvällen vilket jag ser fram i mot om de blir =)
bio annars kanske om de inte blir nattbio i dag.. helgen får utvisa ..

älskar min jimmy den 21 feb har vi bott tillsammans 1 år.. shit vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Emma

Du beter dig som ett jävla svin! Vad fan har jag någonsin gjort dig?!? Hur kan du säga blä blä blä? Du har sårat mig så jävla mycket! Hur fan kan du vara så elak Mimmi? Jag trodde inte det här om dig. Trodde du var en mogen tjej som hade upplevt lite saker i livet och lärt utav det. Men icke. Du är en riktig fjolla när du beter dig såhär. Som en riktig 14 åring. Jag hoppas du växer upp snart och inser vad fan du håller på med.

2010-01-16 @ 11:11:52
URL: http://gaffeln89.blogg.se/
Postat av: Nichlas

Eftersom du kommenterar på det här inlägget Mimmi har skrivit så bevisar det att du sjunker till en nivå som är lika barnslig. Hade du vart den där mogna kvinnan som du försöker eftersträva eller försöker bli så hade du inte kommenterat det här inlägget utan bara låtit det passera.

Jag står för det jag tycker. Jag har gått vidare och lämnat allt bakom mig. Jag vet att jag inte kan rädda världen men jag kan ha kul som fan ändå.

2010-01-16 @ 18:24:18
Postat av: Nichlas

Eftersom du kommenterar på det här inlägget Mimmi har skrivit så bevisar det att du sjunker till en nivå som är lika barnslig. Hade du vart den där mogna kvinnan som du försöker eftersträva eller försöker bli så hade du inte kommenterat det här inlägget utan bara låtit det passera.

Jag står för det jag tycker. Jag har gått vidare och lämnat allt bakom mig. Jag vet att jag inte kan rädda världen men jag kan ha kul som fan ändå.

2010-01-16 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0