less

onsdag o snart långledigt men blir nog 1v o 3 da för mig.. kanske inte kommer jobba något alls nästa vecka rätt segt.:(

jimmy har stukat vristen o foten är svullen han går på kryckor o har en stödskena på foten. vi va på akuten i söndas så han fick hjälp men medecinen hjälper inte o foten är fortfarande svullen.

våra planer var att åka ner till småland o gå på elmia sen vidare ner till min släkt o gå på ullared en dag. men eftersom jimmy inte äns kan gå så lär de inte bli så :( tycker synd om honom.
men jag hade så gärna velat komma bort över påsk..

ska köra mamma o pappa på freda till arlanda dom åker till barcelona mysigt för dom o komma i väg

åå jag vill också.. orkar inte va hemma..
blä blä blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0