tjoho

just nu sitter ja hos mamma o pappa o ser de dom spelat in till mig mkt snällt av dom.
JImmy jobbar natt hela veckan med ledig fredag. Så de är skönt.
I går så va mamma o ja i sollentuna o stinsen o shoppade. Sen kom även mina skor vi hade beställt 6 par jag kunde ha 3 så jagär mkt nöjd kommer nog framöver lite bilder..
sen kom nichlas så vi åkte in till stan  och såg its complicated. Den va bra o rolig..
sen åkte vi till kälvesta o hämtade bilen sen gasade vi hem till ön. o snackade skit o såg tv sen i dag har vi bara varit o färgat mitt hår vart lite ljusare men inte mkt..
sen åkte vi o hämtade vovven o så lämnade ja av nichlas i spånga
o nu är ja här.. o ska snart åka hem o vänta in jimmy.. i morron ska ja åka med honom så man får umgås lite med honom saknar honom jukt mkt när man inte ser varandra på vardagarna frutom en puss på morronen o kvällen..


sen freda-sö åker vi på kryssning ska bli sjukt mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0