vänner för livet

Nu har man blivit 21.. o fredagen är över ska snart hoppa ner i sängen..
i morron kommer familjen hit ska bli mysigt .. älskar verkligen min familj.. <3

ramlade o skrapade benen i dg när ja skulle ner i en båt.. aj säger ja bara o hans kommentar va.. VA DE NÅGON SOM SÅG????
nu har jag ont i höger handen ..landade ju på den.. aj aj

p,j,h har varit här i kväll hade gjort en egen tårta mkt goood.... ska göra en lika dan i morron tänkte ja..


vill bara säga att jag är så himmla glad över att jag träffat 2 personer som får mig o må bra i deras sällskap...
har fått en ny bästis.. vi kan prata 5-7 gånger på en dag ... <3


bjuder på en bild från när vi va hemma hos er o pangade lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0